dinsdag 29 september 2015

DIY: creatief met kledinghangers

Een tijdje geleden heb ik mijn kamer opnieuw ingericht. Ik was er super blij mee, maar een ding stoorde me, de witte muur achter mijn bed. Daar moest iets aan gedaan worden. Na wat uurtjes Pinterest had ik een leuk ideetje gevonden. Kledinghangers gebruiken om leuke tekeningen en prints op te hangen. Kledinghangers ja, je leest het goed. Van die kledinghangers waar je pantalons mee op kunt hangen, of tekeningen dus.




Super cute en super makkelijk! De mandala heb ik zelf getekend. En voordat de dierenbescherming me gaat mailen, ook de vlinder heb ik zelf geschilderd, hij is niet echt. 

Helemaal blij met mijn mooie muur. Ik moet eerlijk toegeven dat ik me wel heb moeten inhouden om er niet nog tien schilderijtjes, tekeningen en frutsels bij te hangen. (en ik vrees dat ik niet kan garanderen dat de muur zo rustig en non-chaotisch blijft)

Kortom, ruim de kledingkast van je opa op en neem wat van die kledinghangers mee! Je weet nooit hoe ze nog van pas kunnen komen. 

Liefs,

Hanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten